Όλοι χωράνε στην επαρχία Αμμοχώστου

H επαρχία Αμμοχώστου, και ιδιαίτερα οι δύο τουριστικοί προορισμοί Αγία Νάπα και Πρωταράς, είναι οι πλέον δημοφιλείς προορισμοί της Κύπρου και δύο από τους δημοφιλέστερους στη Μεσόγειο. Το γεγονός αυτό εξηγεί από μόνο του ότι η επαρχία Αμμοχώστου προσφέρει πολλά στους επισκέπτες, αρκετοί από τους οποίους είναι επαναλαμβανόμενοι.

 

Οι λόγοι είναι πολλοί και απλοί. Είναι οι φυσικές ομορφιές της με τις ξανθιές παραλίες της, τα γαλάζια κρυστάλλινα νερά, το Εθνικό Πάρκο Κάβο Γκρέκο με πάρα πολλά σημεία αναφοράς που αξίζουν μια επίσκεψή σας, η φιλοξενία των ανθρώπων της και τα πολλά και ενδιαφέροντα αξιοθέατα.

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Αμμοχώστου κατέγραψε και κυκλοφόρησε τον τουριστικό οδηγό της επαρχίας, που καλύπτει τόσο τις δύο τουριστικές περιοχές όσο και τις γύρω κοινότητες. Στο χάρτη καταγράφονται λεπτομερώς όλα τα άξια λόγου σημεία που μπορεί να επισκεφθεί ο επισκέπτης, που δεν θέλει να περάσει τις διακοπές του γύρω από μια πισίνα ή σε μια παραλία.

Άξια λόγου σημεία αναφοράς είναι το Πάρκο Γλυπτικής, το Πάρκο των Κάκτων, το Κάβο Γκρέκο, τα δεκάδες ξωκλήσια και πολλά άλλα, όπως επίσης οι γραφικές ταβέρνες στα γύρω χωριά.

Τα αξιοθέατα αυτά βρίσκονται σε ολόκληρη την επαρχία, αφού και οι υπόλοιποι δύο δήμοι, Δερύνεια και Σωτήρα, αλλά και οι κοινότητες, έχουν δημιουργήσει σημεία αναφοράς που είναι άξια λόγου, όπως λαογραφικά μουσεία σε παραδοσιακούς χώρους. Η ενδοχώρα της επαρχίας Αμμοχώστου κρύβει πολλά μυστικά και όμορφα σημεία αναφοράς, που μόνο μια επίσκεψη θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τι πραγματικά προσφέρει. Μέσα σε πέντε λεπτά μπορείς να ξεφύγεις από τα κοσμοπολίτικα θέρετρα της Αγίας Νάπας και του Πρωταρά και να βρεθείς στα γύρω γραφικά χωριά, όπου θα σε υποδεχθούν η φιλοξενία και το χαμόγελο.

 

Οικογενειακοί προορισμοί

Αγία Νάπα και Πρωταράς είναι οικογενειακοί προορισμοί. Τα ξενοδοχεία διαθέτουν εκπαιδευμένο προσωπικό και προσφέρουν στους μικρούς επισκέπτες ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων όλο σχεδόν το 24ωρο. Εκτός ξενοδοχείων, οι νεαροί επισκέπτες έχουν πολλά να κάνουν και να δουν. Προσφέρονται πολλές συγκινήσεις, όπως το υδροπάρκο, που είναι το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο στην Ευρώπη, το λούνα παρκ, τα μαγικά νερά που χορεύουν, το ακουάριουμ και πολλά άλλα.

Όλα τα πιο πάνω κάνουν τον ντόπιο αλλά και τον ξένο επισκέπτη να επιλέγουν την επαρχία Αμμοχώστου για τις διακοπές τους. Ο επισκέπτης θα βρει εδώ όλα όσα ψάχνει για τις καλοκαιρινές διακοπές του. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της περιοχής είναι ότι το τουριστικό προϊόν που προσφέρει είναι τέτοιο που μπορεί να ικανοποιήσει τα γούστα και τις απαιτήσεις του κάθε επισκέπτη, ανάλογα με τις διακοπές που θέλει να έχει.

Ο κάθε ένας επισκέπτης μπορεί να έχει το δικό του σημείο. Να βρει δηλαδή το τι θέλει και ψάχνει στις διακοπές. Όλοι χωράνε στην επαρχία Αμμοχώστου, ανεξαρτήτου ηλικίας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι φεύγοντας ο επισκέπτης θα αποκομίσει μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία, όπως όλες οι χιλιάδες των επισκεπτών.
Δυνατότητα επιλογών

Όντως υπάρχουν αμέτρητες επιλογές για διακοπές. Υπάρχουν δεκάδες τουριστικοί προορισμοί που θα μπορούσε να επισκεφθεί κάποιος. Κι όμως η Κύπρος είναι ψηλά στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, που αποτελούν την πλειονότητα των επισκεπτών μας.

Ο κάθε ένας που θα πάει διακοπές ζυγίζει πολλά πράγματα. Οικονομική δυνατότητα, οικογενειακή κατάσταση, ασφάλεια, ήλιο και θάλασσα, διευκολύνσεις για παιδιά, κοντινός προορισμός εντός της Ευρώπης. Αυτός που επισκέπτεται την Κύπρο γνωρίζει επίσης ότι θα πάρει αυτό το οποίο έχει πληρώσει. Δηλαδή απολαμβάνει ένα value for money τουριστικό προορισμό. Όλα τα πιο πάνω παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή του προορισμού. Ο επισκέπτης έχει πλέον τη δυνατότητα επιλογής για το πού θα πάει διακοπές. Γι’ αυτό και το ψάχνει, το μελετά. Όλα τα πιο πάνω τα βρίσκει στην επαρχία Αμμοχώστου.

Προοπτικές

Οι προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη του κυπριακού τουρισμού είναι τεράστιες. Λόγω του ότι κατά το καλοκαιρινό εξάμηνο δεν υπάρχουν προβλήματα και η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη, σε πρώτο στάδιο στόχος θα πρέπει να είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου από 6 μήνες σε 9 και σταδιακά στους 12 μήνες. Η Κύπρος διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά για κάτι τέτοιο, ιδιαίτερα τώρα που τα ξενοδοχεία μας έχουν ανακαινιστεί και διαθέτουν διευκολύνσεις που είναι απαραίτητες για το χειμώνα. Όπως spa, θερμαινόμενες πισίνες, συνεδριακούς χώρους κ.ά.

 

Όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την προσφορά των ξενοδοχείων, συν ο καλός καιρός, θα πρέπει να προβληθούν σωστά και με κατάλληλο μάρκετινγκ. Έχουμε γι’ αυτό όλα τα φερέγγυα φτάνει να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίησή τους. Ο ανταγωνισμός το χειμώνα είναι πολύ πιο έντονος από ό,τι το καλοκαίρι, διότι οι επιλογές είναι λιγότερες και τα άτομα που κάνουν διακοπές τους χειμερινούς μήνες είναι λιγότερα.

 

Γι’ αυτό και η προβολή και το μάρκετινγκ των στοιχείων που συνθέτουν το χειμερινό προϊόν είναι, εκτός από την ηλιοφάνεια και τον καλό καιρό, η προβολή της ιστορίας μας, της κουλτούρας μας και των συνεδριακών υπηρεσιών μας. Άλλος τομέας πάνω στον οποίο μπορούμε να επενδύσουμε για τη χειμερινή περίοδο είναι ο αθλητικός τουρισμός σ’ όλες του τις μορφές.

 

 

 

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ