Ενδυνάµωση της πράσινης µετάβασης µέσω της ενηµέρωσης

Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων καταναλωτών για το περιβαλλοντικό αποτύπωµα όταν κάνουν µια αγορά έχει αυξηθεί, όπως δείχνουν αρκετές έρευνες, και είναι πρόθυµοι να πληρώσουν περισσότερα χρήµατα για προϊόντα τα οποία είναι πιο βιώσιµα. ∆υστυχώς όµως συχνά πέφτουν θύµατα παραπληροφόρησης για την περιβαλλοντική απόδοση των αγαθών και των υπηρεσιών που αγοράζουν. Η πρόταση […] , …

Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ